090 - 765 76 10 kundtjanst@alvisstad.se

Flyttstädning Bjurholm

Vi erbjuder flyttstädning i Bjurholm!

 

flyttstädning umeå

Spara tid och ork

Att flytta är ofta en spännande men också stressig upplevelse. Det kräver många timmars arbete att packa ihop allt och flytta det till det nya boendet. Att sedan behöva städa kan vara tufft. Det är där Älvis Städ kommer in. Vi hjälper dig med flyttstädningen så att ni kan spara tid och ork.

Älvis Städ – En städfirma med garanti och försäkring

Vår garanti och försäkring i alltid inkluderade när du anlitar oss för flyttstäd. Om du inte skulle vara nöjd med vår städning kan du därför kontakta oss upp till 14 dagar efter avslutad städning, så kommer vi tillbaka till din bostad och åtgärdar felen, helt utan extra kostnad. På så sätt kan du känna dig helt säker på att städningen kommer bli bra!

Vår ansvarsförsäkring gäller ifall någonting skulle råka gå sönder eller få skador under vårt besök. Detta är extremt ovanligt, men då står vi självklart för hela kostnaden.

Vi anpassar storleken på teamet som krävs för uppdraget för att vi ska bli klara med flyttstädningen samma dag som den påbörjats. Den strategin bidrar med ett flertal positiva effekter. Dels minskar det färdkostnader och är bättre för miljön, dessutom får du som kund snabbare tillgång till bostaden igen.

Skulle ni vara i behov av mer än bara flyttstädning står Älvis Städ redo för att ta sig an uppdraget. Vi erbjuder bland annat dödsbostädning och hemstädning.

Flyttstädning i Bjurholm – Få en kostnadsfri offert

Vid en flyttstädning genomför vi en grundlig rengöring av alla allmänna ytor, kök, badrum samt fönster. I priset ingår även städutrustning, färdkostnad, garanti och försäkring.

Undrar du vad flyttstädning skulle kosta för just ditt boende? Vi har en enkel och kostnadsfri lösning! Genom att ange uppgifter såsom antal kvadratmeter, adress och städtillägg i vårt offertformulär får vi alla uppgifter vi behöver för att skicka en kostnadsfri offert direkt till din mail. Vi skickar offerten så fort vi hunnit kolla igenom din förfrågan, detta kan ta upp till 24 timmar.

Givetvis ansöker vi om RUT-avdrag hos skatteverket när du bekräftar din bokning hos oss. Det är en skattereduktion som finns för att göra hushållsnära tjänster mer tillgängliga för samhället. Avdraget gäller för alla som fyllt 18 år och betalar skatt i Sverige. Det betyder att du som kund får avdrag på hela 50% av vad kostnaden egentligen ligger på.

Inför flyttstädningen

Inför uppdraget är det viktigt att ni som kund gör det enklare för oss att genomföra städningen. För att undvika att föremål skadas eller välter behöver ni plocka bort lösa föremål som tavlor, gardiner, prydnader, blommor och så vidare.

För att vi ska kunna städa bakom tyngre hushållsmaskiner och möbler är det viktigt att ni flyttar fram dessa innan vårt team besöker er bostad. Vi flyttar ej tyngre föremål på grund av riskerna att skador på golv och föremål uppstår. Har ni inte möjlighet att flytta ömma föremål som kan komma att vara i vägen för städningen rekommenderar vi att dessa skyddas med plast eller tidningar.