Nöjd kundgaranti för din trygghet
Vår garanti gäller för dig som tagit del av någon av våra tjänster och inte känner dig helt nöjd eller om något i din ägo råkat gå sönder vid städningen.
✔ 92% av kunder ger oss topp betyg
✔ Vi följer märklarsamfundets rekommendationer
✔ Klart inom 24 timmar

Vad är Nöjd Kundgaranti?
Nöjd kundgaranti innebär kortfattat en kvalitétsgaranti. Eftersom städning oftast är något som måste kontrolleras och godkännas av olika parter så erbjuder vi 14 dagars garanti på alla våra utförda tjänster. Om du inte är nöjd med vår service så åtgärdar vi det snabbt, utan krångel.
Så går det till
För att vi ska kunna ge dig så bra service som möjligt är kommunikation viktig. Har vi gjort fel eller är det hänt något oförutsägbart så kan du enkelt kontakta oss för att få det du inte är nöjd med åtgärdat så snabbt som möjligt.
Steg
1
Kontakta oss snarast möjligast via telefon eller epost om du är missnöjd.
2
Vi en lösning och åtgärdar problemet så snabbt som möjligt.
3
Reklamera tjänsten inom tre arbetsdagar efter servicetillfälle.